Skip navigation

imagesCA5G0U8R

Uw hart is dood
of ‘t zit wa lager dan normaal
zattet maar tussen u oren,
want kga eigenlijk nooit verstaan
waarom een hart onder de riem als positief wordt afgedaan.

Ge blijft bij mij, maar nie in wezen
en ook nie helemaal.
Had u hart goe gezeten
had ge nie met uzelf kunnen leven
Das nie erg, dan had ik da wel gedaan.

Ge slaat u armen om mij heen
tis alsof ge een kooike maakt.
Kvoel mij alleszins gevangen
ma laat mij nog nie los
tis tstockholmsyndroom, of iets da grenst daaraan

Kga mij berusten in het feit
dat een feit is dus da blijft
kpap nie aan met u geweten, dan ben ik ook gewetenloos
want gij geeft wel den aanzet
Maar ik zette nooit aan.

Written By Jelkers.

Leave a Reply

